Dbanie o wizerunek firmy

0 Comments

Nie w każde firmie istnieje zasada, że pracownik musi sobie sam zakupić teczki na dokumenty, że musi kupić kalendarz na biurko, jeżeli chce go postawić, czy że jest odpowiedzialny za kupowanie herbaty i kawy do pracy, żeby mógł z nich korzystać w ciągu dnia. W wielu firmach jednak zwraca się większą uwagę na pracownika i daje materiały za darmo. Ponadto wiele firm dba, aby pracownik miał na swoim biurku kalendarz czy notes z logo firmy. Ten kalendarz na pewno zwróci też uwagę klienta, który będzie widział, iż przedsiębiorstwo jest także zainteresowana nie tylko posiadaniem klientów i zysku, lecz też jakością pracy pracownika i jego potrzebami, których na pierwszy rzut oka nie widać. Dużo ludzi w pracy musi wysyłać do klientów listy okolicznościowe czy najnowsze materiały do uaktualnienia umów. Do tego celu najczęściej używany jest papier firmowy i koperty z logo firmy albo po prostu z pieczątką zawierającą nazwę i adres firmy, aby pracownik nie musiał wypisywać ręcznie kilkuset kopert. Takie drobiazgi jak wysyłanie materiałów do klientów na papierze firmowym także są dostrzegane przez klienta, który na pewno będzie miał lepszą opinie o przedsiębiorstwie, które wysyła informacje na papierze firmowym a niżeli takim, które wysyła materiały na zwykłym papierze do drukowania. Niby takie drobiazgi nie są ważne, lecz jednakże wpływają na opinię firmy. Często również zdarza się, że pracownik pracujący przy obsłudze klienta ma kubek z kawą na biurku. Naczynia w misie czy serduszka nie są na miejscu, dlatego też warto zadbać, żeby każdy pracownik posiadał kubek z logo firmy, w której pracuje, bowiem to kolejny szczegół, który jest zauważany i oceniany przez klientów. Warto zadbać również o opinie o firmie wśród samych pracowników, ponieważ zakup kawy czy herbaty do biura to koszt kilkudziesięciu złotych na miesiąc, a pracownicy na pewno będą bardziej zadowoleni niż, gdyby mieli takich zakupów robić na własny koszt.