Konstruowanie haseł reklamowych na ulotkach

0 Comments

Obecnie produkt, który nie jest promowany nie istnieje. Ostatnimi czasy często mówiło się o powrocie znanego w latach 90 – tych napoju, który to powrócił na sklepowe półki za sprawą internautów, lecz nie można liczyć, że internauci będą reklamować każdy towar w taki sposób, więc warto zadbać o reklamę swojej firmy i towarów samodzielnie. Dobra reklama to klucz do sukcesu. Co więc powinno składać się na reklamę? Przede wszystkim potrzebne jest dobre hasło promocyjne dany towar. Jednakże samo hasło nie wystarczy, należy jeszcze zrobić sesję zdjęciową danego towaru, tak żeby przedstawić go w jak najkorzystniejszy sposób i ukazać jego funkcje. Zdjęcia i hasło reklamowe będą potrzebne do ulotek czy banerów reklamowych, lecz planując kampanię w telewizji czy radio potrzebne będą jeszcze materiały audio i video. Zawodowo zrobienie reklamy nie jest trudne, jeżeli ma się do tego odpowiedni sprzęt. Do zrealizowania reklamy telewizyjnej czy radiowej trzeba zatrudnić studio reklam, które zasugeruje pomysł i go zrealizuje. Mając gotowe reklamy warto wykupić czas antenowy i wyemitować reklamy w telewizji lub w radio. Jednakże mniejsze firmy muszą ograniczać koszty na reklamy, dlatego też najważniejsze dla nich są ulotki, plakaty i banery roll up. Czasem, żeby dotrzeć do klienta wystarczy jedno dobre hasło reklamowe czy też intrygujące zdjęcie. Jednakże w większości klient otrzymując na przykład na ulicy ulotkę spojrzy na nią, zegnie i wyrzuci do kieszeni lub nawet wyrzuci do śmieci, z tego powodu tak istotne jest, żeby na ulotkach pojawiła się konkretna informacja, która od razu zostanie dostrzeżona przez potencjalnego klienta. Z tego powodu warto konstruować hasła reklamowe z nazwą firmy w treści, albo w centralnej części ulotki zamieścić nazwę i adres firmy, a ofertę po bokach lub nawet na odwrocie ulotki.